Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti EKO-KRBY s.r.o. pre eshop www.ekokrbysro.sk je:

Obchodné meno: EKO – KRBY s.r.o.
Sídlo/miesto podnikania: Komenského 60, 943 01 Štúrovo
IČO: 51 910 284
DIČ: 2120831856
IČ DPH: SK2120831856
IBAN: SK13 1100 0000 0029 4406 1723
Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro, Vložka č.: 46404/N, Okresným úradom Nové Zámky, číslo živnostenského registra: 440-38619
E-mail: info@ekokrbysro.sk
Tel. číslo: +421 918 469 799

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI so sídlom v Nitre pre Nitriansky kraj
Odbor výkonu dohľadu
Staničná 9
P. O. BOX 49A
950 50 Nitra 1
tel. č.: 037/772 02 16

I. Základné ustanovenia

Všeobecné obchodné podmienky na webovej stránke e-shopu www.ekokrbysro.sk upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy. Jednu stranu kúpnej zmluvy tvorí obchodník – spoločnosť EKO-KRBY s.r.o. , so sídlom Komenského 60, 943 01 Štúrovo, IČO: 51 910 284, DIČ: 2120831856, IČ DPH: SK2120831856, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro, Vložka č.: 46404/N, Okresným úradom Nové Zámky, číslo živnostenského registra: 440-38619 ako obchodník a/alebo poskytovateľ služby (ďalej len obchodník), druhou stranou je spotrebiteľ. Ďalšie informácie o obchodníkovi sú uvedené v sekcii „O nás“.

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sa vzťahujú na nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.ekokrbysro.sk. Nákup tovaru v zmysle predchádzajúcej vety môžu uskutočňovať spotrebitelia s tým, že spotrebiteľ, že takto uzavreté kúpne zmluvy sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami, ustanoveniami Reklamačného poriadku, ďalšími podmienkami uvedenými na stránke www.ekokrbysro.sk a príslušnými právnymi predpismi.

Obchodníkom je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.

Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

Právne vzťahy medzi obchodníkom a spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia Zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, Zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s inými relevantnými právnymi predpismi.

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI so sídlom v Nitre pre Nitriansky kraj, Odbor výkonu dohľadu, Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1; tel. č.: 037/772 02 16.


Spotrebiteľ si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej podmienke obchodníka, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemného loga či patentov obchodníka alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak.

Kúpna zmluva


Kúpna zmluva sa realizuje na základe elektronickej objednávky kupujúceho v našom internetovom obchode. Kúpna zmluva musí obsahovať údaje ako sú: Názov a sídlo spoločnosti v súlade s obchodným registrom, meno a priezvisko, kompletnú adresu, názov tovaru, kontaktné údaje kupujúceho (tel. číslo, e-mail), spôsob platby, presnú adresu doručenia tovaru. Takto vyplnená kúpna zmluva sa považuje za záväznú a je v súlade so Zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov – zmluva uzavretá na diaľku. Vyplnené údaje budú v zmysle Zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi obchodníkom a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (výnimkou je osoba zabezpečujúca prepravu tovaru). Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná
v systéme obchodníka a vzniká obchodný vzťah medzi obchodníkom a spotrebiteľom. Najneskôr do 24 hod. (pracovné dni) sa obchodník skontaktuje so spotrebiteľom. Objednávka sa overí, spôsob dopravy- oznámime možnú dodaciu lehotu, termín odberu, spôsob úhrady. Od tohto termínu je objednávka pre spotrebiteľa záväzná.

II. Bezpečnosť a ochrana informácií

Obchodník prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim a marketingových akcií obchodníka a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe atď. Viac informácii o bezpečnosti údajov nájdete v sekcií Ochrana osobných údajov a poučenie o cookies.

III. Prevádzková doba

Objednávky cez internetové obchody obchodníka: 24 hodín denne, 7 dní v týždni cez email. A telefón v pracovné dni počas otváracích hodín.

IV. Ceny


Cenník obchodníka je zverejnený na stránke www.ekokrbysro.sk a obchodník si vyhradzuje právo na jeho jednostrannú aktualizáciu (ďalej len „cenník“).

Všetky ceny sú zmluvné. V on-line e-shope sú ceny vždy aktuálne a platné ceny, pokým na stránke nie je upozornenie údržby stránky, produktov a cien. Ceny sú konečné, tzn. vrátane DPH, prípade všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí spotrebiteľ pre získanie tovaru zaplatiť, to sa netýka prípadných poplatkov za dopravné a pod.

V. Objednávanie

Kupujúci dostane tovar za cenu platnú v čase objednávania. Kupujúci spotrebiteľ má možnosť sa pred vykonaním objednávky oboznámiť s celkovou cenou, vrátane DPH a všetkými ďalšími poplatkami. Táto cena bude uvedená v objednávke a v správe potvrdzujúcej prijatie objednávky, poprípade telefonicky.

Objednávať je možné prostredníctvom elektronického obchodu www.ekokrbysro.sk , emailom na adresu info@ekokrbysro.sk, telefonicky na uvedenom čísle v sekcii kontakt.

Platobné podmienky

V hotovosti pri prevzatí (dobierka). Pri prevzatí tovaru spotrebiteľ platí cenu za tovar + cenu dobierky alebo prepravy. Vlastníctvo tovaru prechádza na objednávateľa, až po plnom uhradení pohľadávky za tovar. Do doby uhradenia je vlastníkom tovaru predajca.

VI. Poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (platí iba pri nákupe cez www.ekokrbysro.sk spotrebiteľom)

  1. Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku aj bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom, alebo do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby.

2. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:

  1. tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  2. dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
  3. tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru.

3. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

4. Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi. Pri pochybnosti o doručení odstúpenia sa použije postup podľa § 20 ods. 8 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Pri pochybnostiach o doručení sa spotrebiteľom odoslané oznámenie o odstúpení od zmluvy považuje za doručené uplynutím času primeraného použitému spôsobu doručovania, ak spotrebiteľ vie preukázať odoslanie oznámenia o odstúpení od zmluvy na adresu, ktorú obchodník oznámil spotrebiteľovi podľa § 5 ods. 1 písm. b) alebo § 15 ods. 1 písm. a) až c), alebo na inú adresu, ktorú obchodník oznámil spotrebiteľovi po uzavretí zmluvy. Oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za doručené dňom jeho odoslania obchodníkovi na adresu podľa prvej vety, ak poštovú zásielku, ktorej obsahom je oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodať obchodníkovi z dôvodov podľa osobitného predpisu.).

5. Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, ako napríklad písomne na adrese sídla obchodníka uvedenej vyššie, e-mailom na adrese: info@ekokrbysro.sk, alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Spotrebiteľ je na odstúpenie od zmluvy oprávnený použiť formulár, ktorý tvorí Prílohu č. 1 týchto Obchodných podmienok.

6. Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní obchodníka.

7. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.

8. Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.

9. Tovar musí byť zaslaný alebo odovzdaný obchodníkovi s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou a obalom. Spotrebiteľ má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je to obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode, t. j. odskúšať tovar tak, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Poškodenie obalu a tovaru samotného bude obchodníkom akceptované výhradne v rozsahu, v akom mu pri primeranom odskúšaní tovaru v zmysle tohto ustanovenia týchto Obchodných podmienok nebolo možné zabrániť, t. j. ktoré nepresahuje rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

10. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka dodal alebo poskytol viacero produktov.

11. Pri odstúpení od zmluvy spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi. Ak však dodaný tovar nemá vlastnosti, o ktoré spotrebiteľ prejavil záujem a ktoré sa zhodujú s popisom poskytnutým obchodníkom, náklady na jeho vrátenie a dodanie tovaru, ktorý zodpovedá zmluve, ako aj všetky spotrebiteľom účelne vynaložené náklady v súvislosti s tým znáša obchodník.

12. Účinky odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k zmluve, od ktorej spotrebiteľ odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy. Doplnkovou zmluvou sa rozumie akákoľvek zmluva o dodaní alebo poskytnutí ďalšieho produktu, ktorý súvisí s predmetom zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka bez ohľadu na to, či produkt dodá alebo poskytne obchodník alebo iná osoba na základe dohody s obchodníkom.

13. Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku. Obchodník nemôže účtovať spotrebiteľovi dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však obchodník spotrebiteľovi hradí len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný obchodníkom, bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolil spotrebiteľ. Bez ohľadu na uvedené, cenu a ďalšie náklady nie je obchodník povinný spotrebiteľovi vrátiť skôr, ako mu je doručený tovar alebo ako mu spotrebiteľ preukáže, že mu zaslal tovar späť.

14. Podľa § 19 ods. 1 Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

  1. poskytnutie služby, ak:

1. došlo k úplnému poskytnutiu služby a

2. poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,

  1. dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  2. dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
  3. dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
  4. dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
  5. dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
  6. dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť,
  7. vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,
  8. dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
  9. dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,
  10. tovar zakúpený na verejnej dražbe,
  11. poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,
  12. dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak:

1. dodávanie digitálneho obsahu začalo a

2. spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku

1.Právo od odstúpenia od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14-tich dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: EKO-KRBY s.r.o., so sídlom Komenského 60,94301 Štúrovo, e-mail: info@ekokrbysro.sk, tel: +421 918 469 799

Na tento účel môžete použiť vyššie uvedený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Spôsob vrátenia tovaru:
Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu: EKO-KRBY s.r.o., so sídlom Komenského 60, 943 01 Štúrovo najneskôr do 14 dní odo dňa uplatenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Úhrada nákladov na vrátenie tovaru:
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy. Ak však dodaný tovar nemá vlastnosti, o ktoré ste prejavili záujem a ktoré sa zhodujú s popisom nám poskytnutým, náklady na jeho vrátenie a dodanie tovaru, ktorý zodpovedá zmluve, ako aj všetky Vami účelne vynaložené náklady v súvislosti s tým znášame my.

Informácia o zodpovednosti spotrebiteľa za škodu vzniknutú na vrátenom tovare:
Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania sa s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

VII. Doprava tovaru a ceny dopravy

Dopravu zaisťuje predajca, spôsob dopravy zodpovedá veľkosti dodávky. Ceny dopravy už obsahujú aj cenu za manipulačný poplatok a cenu balného.

  • Osobný odber: 0,00€
  • DPD do 5 kg na adresu: 6,10€
  • DPD 5-10 kg na adresu: 6,80€
  • 20kg-150 kg Nitriansky kraj: 46,50€
  • 20kg-150kg Bratislavský, Zvolenský, Trnavský, Banskobystrický kraj: 53,00€
  • 20kg-150kg Trenčiansky, Žilinský, Popradský kraj: 58,00€
  • 20kg-150kg Prešovský, Košický kraj: 62,00€
  • Slovensko 150kg do 300 kg: 88,50€
  • DPD 10-20 kg na adresu: 12,00€

Platbu je možné vykonať:

  • Platba vopred – po objednaní tovaru dostanete e-mail s údajmi a pokynmi pre platbu vopred. Tovar posielame po pripísaní finančných prostriedkov.
  • Platba na dobierku – platí sa preberaní tovaru kuriérovi v hotovosti. Pri platení na dobierku sa pripočíta poplatok +2,00€.

Ceny za dopravu sú uvedené s DPH. Ceny sú platné v rámci SR.

Pri objednávke do zahraničia predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahraničia je platbu nutné zrealizovať vopred, na základe predávajúcim zaslanej proforma faktúry.

Pri nákupe nad 2000 € s DPH môže predávajúci požadovať od kupujúceho zaplatenie zálohy na účet predávajúceho, a to do 50% z celkovej ceny objednávky a najneskôr do 24 hodín od jej potvrdenia.

ZĽAVOVÝ KUPÓN: zľavový kupón si viete uplatniť v nákupnom košíku. Ak sa zľavový kupón neuplatní v nákupnom košíku, teda ak sa neudá kód do kolónky, v tom prípade sa zľava automaticky neuplatní.

VIII. Dodacie podmienky

  1. Obchodník sa zaväzuje dodať objednaný tovar spotrebiteľovi najneskôr do 7 pracovných dní od uhradenia ceny uvedenej v objednávke, prípadne od prijatia objednávky obchodníkom, ak je zvolená úhrada dobierkou. Tovar, ktorý obchodník nemá fyzicky vo svojom sklade (o čom bude spotrebiteľa informovať) a objednáva ho u dodávateľa až na základe objednávky spotrebiteľa, sa zaväzuje dodať tento tovar spotrebiteľovi najneskôr do 14-tich pracovných dní od uhradenia ceny uvedenej v objednávke, prípadne od prijatia objednávky obchodníkom, ak je zvolená úhrada dobierkou.
  2. Spotrebiteľ berie na vedomie, že môžu nastať okolnosti, ktoré obchodník nevie ovplyvniť a pre ktoré nastane nesplniteľnosť dodania objednaného tovaru spotrebiteľovi (zvyčajne okolnosti vyššej moci); v takom prípade sa uplatní nasledovný postup:
  • ak doba dodania uvedená v bode 1. tohto článku nebude z technických dôvodov možná, obchodník sa zaväzuje o tom bezodkladne informovať spotrebiteľa a ak nedôjde k dohode obchodníka a spotrebiteľa o dodaní tovaru v náhradnej lehote, alebo k dohode o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, obchodník sa zaväzuje najneskôr do 14 dní od oznámenia nesplniteľnosti doby dodania spotrebiteľovi vrátiť cenu zaplatenú za tovar, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri platbe ceny objednávky, pokiaľ sa obchodník a spotrebiteľ nedohodnú inak.
  1. Objednaný tovar je spravidla dodaný do 7 pracovných dní, resp. tovar označený na www.ekokrbysro.sk textom „na objednávku“, do 14 pracovných dní odo dňa pripísania úhrady ceny alebo preddavku na účet obchodníka alebo od prijatia objednávky obchodníkom, ak je zvolená úhrada dobierkou. V odôvodnených prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia ako 14 dní- týka sa to najmä produktov vyžadujúcich individuálnu výrobu alebo externé dodanie. Takéto produkty môžu byť označené textom : „Dostupnosť na dopyt -overte telefonicky“. Kupujúcemu sa v tomto prípade odporúča dostupnosť pred objednaním overiť.
  1. Tovar bude dodaný na adresu, ktorú spotrebiteľ uvedie v objednávke ako miesto doručenia. Spôsoby doručenia tovaru v Slovenskej republike a do zahraničia, vrátane ceny a detailnejších podmienok platných pre jednotlivé spôsoby doručenia sú uverejnené v Čl. VII. Doprava tovaru a ceny dopravy týchto všeobecných obchodných a reklamačných podmienok a v bode 6. tohto článku a sú zverejnené na web stránke www.ekokrbysro.sk.
  1. Osobný odber ako spôsob dopravy v sídle obchodníka je možný len v prípade fyzickej dostupnosti objednaného tovaru v sídle obchodníka. V prípade jeho nedostupnosti bude so spotrebiteľom dohodnutý alternatívny postup. Pokiaľ s navrhovaným postupom spotrebiteľ nebude súhlasiť a zmluvné strany sa nedohodnú inak, spotrebiteľ má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Obchodník mu v takom prípade vráti zaplatenú cenu (zálohu) v celom rozsahu do 14 dní od nadobudnutia účinnosti odstúpenia od zmluvy, a to na účet spotrebiteľa alebo poštovou poukážkou na adresu.
  1. Spôsob doručenia závisí od veľkosti a hmotnosti balíka. Balíky do 20kg posielame kuriérskou službou Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (ďalej len „DPD“) a tovar s hmotnosťou nad 20 kg posielame so spoločnosťou Geis SK s.r.o. (ďalej len „Geis“). Pri oboch službách bude kupujúci oznámený ohľadne dodania tovaru kuriérskou službou vopred.

IX. Zodpovednosť za vady produktu

  1. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci. Vec je dodaná v okamihu, keď ju prevezme kupujúci alebo ním určená osoba, alebo keď ju obchodník odovzdá prepravcovi, ktorého poveril kupujúci mimo možností prepravy, ktoré ponúkol kupujúcemu obchodník. Ak si vec vyžaduje montáž alebo inštaláciu predávajúcim, vec sa považuje za dodanú až dokončením montáže alebo inštalácie.
  2. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu z dôvodu vady obchodník zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci s výnimkou vady, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
  3. Pri použitej veci sa strany môžu dohodnúť na kratšej dobe zodpovednosti obchodníka za vady, nie však kratšej ako jeden rok od dodania veci.
  4. Obchodník zodpovedá za vadu, ktorá bola spôsobená nesprávnou montážou alebo inštaláciou veci, ak:
    a) montáž alebo inštalácia bola súčasťou kúpnej zmluvy a bola vykonaná obchodníkom alebo na jeho zodpovednosť, alebo
    b) montáž alebo inštaláciu, ktorú mal vykonať spotrebiteľ, vykonal spotrebiteľ nesprávne v dôsledku nedostatkov návodu na montáž alebo inštaláciu, ktorý mu poskytol obchodník.
  5. Záručné doby začínajú plynúť dodaním veci. Vec je dodaná v okamihu, keď ju prevezme spotrebiteľ alebo ním určená osoba, alebo keď ju obchodník odovzdá prepravcovi, ktorého poveril spotrebiteľ mimo možností prepravy, ktoré ponúkol spotrebiteľovi obchodník. Ak si vec vyžaduje montáž alebo inštaláciu zo strany obchodníka, vec sa považuje za dodanú až dokončením montáže alebo inštalácie.
  6. Poskytovateľ záruky vydá o dohode alebo o jednostrannom vyhlásení písomné potvrdenie (ďalej len „záručný list“). Záručný list obsahuje meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov poskytovateľa záruky, jeho sídlo alebo miesto podnikania, označenie veci, na ktorú sa záruka vzťahuje, podmienky záruky a postup, ktorý musí oprávnená osoba dodržať, aby dosiahla plnenie záruky. Ak záručný list neobsahuje všetky náležitosti, nespôsobuje to neplatnosť záruky.
  7. Čas od vytknutia vady až do vykonania opravy sa do záručnej doby nepočíta. Obchodník je povinný vydať spotrebiteľovi potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a čase jej trvania.
  8. Spotrebiteľ si tovar pri prevzatí musí vizuálne skontrolovať. Ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou, prípadne je tovar neúplný, má nárok tovar neprebrať. Uvedené je potrebné písomne potvrdiť so zamestnancom obchodníka alebo prepravnej spoločnosti, ktorá mu dodanie tovaru zabezpečila. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky a výrobok nepoužívať. Neskoršie uplatnenie vád tohto charakteru nemusia byť akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.
  9. Obchodník nezodpovedá za vady v prípade, ak:
    – vada bola preukázateľne spôsobená kupujúcim,
    – vada vznikla nesprávnym užívaním tovaru v rozpore s návodom na obsluhu,
    – vada nebola uplatnená včas,
    – vada vznikla po lehote uvedenej v týchto všeobecných obchodných podmienkach.
  10. Obchodník nezodpovedá za vady na spotrebičoch, ktoré neboli používané správne. Teplovodné krbové kachle, vložky a sporáky sa nesmú používať na sucho.
  11. Obchodník nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením tovaru, prevádzkovaním tovaru v nevhodných podmienkach (najmä chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie a pod.), zásahom do tovaru inou, ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom), alebo ktoré boli spôsobené živelnou pohromou alebo nesprávnym napájacím napätím.
  12. V ostatnom sa zodpovednosť za vady spravuje Postupom vytknutia vady obchodníka.

X. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady – vytknutie vady (reklamácia)

  1. Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vadu vytkol u obchodníka bez zbytočného odkladu, najneskôr do uplynutia 24 mesiacov od prevzatia veci. Ak v tejto lehote vadu nevytkne, práva zo zodpovednosti za vady zaniknú.
  1. Ak obchodník zodpovedá za vadu predanej veci, spotrebiteľ má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
  1. Spotrebiteľ môže vadu vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, u inej osoby, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním objednávky, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania predávajúceho alebo na inej adrese, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy.
  1. Spotrebiteľ môže uplatňovať právo zo zodpovednosti za vady vrátane práva odoprieť zaplatiť kúpnu cenu alebo jej časť, kým si obchodník nesplní povinnosti, ktoré mu vyplývajú zo zodpovednosti za vady, ibaže kupujúci je v čase vytknutia vady v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny alebo jej časti a len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia doby podľa Čl. IX. Zodpovednosť za vady produktu (záručnej doby).
  1. Spotrebiteľ má voči obchodníkovi právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú obchodník zodpovedá, a uplatnením práv zo zodpovednosti za vadu. Spotrebiteľ musí toto právo uplatniť u obchodníka najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opravenej alebo náhradnej veci, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne.
  1. Spotrebiteľ si právo na opravu, ako i ostatné práva zo zodpovednosti za vady uplatňuje u obchodníka. Adresu a telefónne kontakty nájde spotrebiteľ v záručnom liste a zároveň sú uvedené na webovej stránke obchodníka www.ekokrbysro.sk.
  1. Obchodník poskytne spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady spotrebiteľom. Obchodník v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť.
  1. Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu. Pri preukázaní zodpovednosti obchodníka za vadu, má spotrebiteľ právo si u obchodníka uplatniť právo na náhradu nákladov spojených so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opravenej alebo náhradnej veci, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne.
  1. Písomným potvrdením o vytknutí vady je kópia potvrdenia o vytknutí vady. Ak spotrebiteľ uplatnil reklamáciu prostriedkami diaľkovej komunikácie, obchodník je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi bez zbytočného odkladu e-mailom, ak mu je tento známy.
  1. Obchodník vydá spotrebiteľovi o vybavení vytknutia vady písomný doklad – potvrdenie o vybavení vytknutej vady.
  1. Pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady u obchodníka spotrebiteľ dodrží nasledujúci postup:
  1. je potrebné poslať e-mail na e-mailovú adresu: info@ekokrbysro.sk, kde uvedie meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefonický kontakt (prípadne uvedie prihlasovacie meno), na ktorom je možné ho zastihnúť, názov výrobku, číslo faktúry a popis závady.
  2. obchodník bezodkladne zašle spotrebiteľovi informácie o ďalšom postupe spolu s adresou na zaslanie tovaru s vytýkanou vadou
  3. spotrebiteľ následne zašle tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, kópiou faktúry, prípadne potvrdeným záručným listom. Ak sa adresa odosielaného tovaru spotrebiteľom bude líšiť s adresou na faktúre je nutné uviesť aktuálnu adresu a telefonický kontakt.
  1. Spotrebiteľ a obchodník sa môžu dohodnúť i na inom spôsobe odovzdania tovaru. Ak má spotrebiteľ záujem o takú dohodu, môže ju obchodníkovi navrhnúť e-mailom na adrese info@ekokrbysro.sk alebo telefonicky.
  2. Pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady u obchodníka je spotrebiteľ povinný:
  1. predložiť doklad o kúpe, prípadne iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti preukázať, že tovar bol kúpený u obchodníka,
  2. zabezpečiť, aby tovar spĺňal všetky ostatné podmienky uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady (fyzicky nepoškodený, nepoškodený živelnou udalosťou a pod.),
  3. poskytnúť súčinnosť pri vyplnení potvrdenia o vytknutí vady.

XI. Odstránenie vady

  1. Spotrebiteľ má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Spotrebiteľ si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil obchodníkovi neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil spotrebiteľovi značné ťažkosti.
  1. Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa odseku 1 druhej vety.
  1. Obchodník opraví alebo vymení vec v primeranej lehote, najviac v lehote 30 dní, po tom, čo spotrebiteľ vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí spotrebiteľovi s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý spotrebiteľ vec požadoval.
  1. Na účely opravy alebo výmeny spotrebiteľ odovzdá alebo sprístupní vec obchodníkovi alebo poverenej osobe. Náklady prevzatia veci znáša predávajúci.
  1. Obchodník dodá opravenú vec alebo náhradnú vec spotrebiteľovi rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu spotrebiteľ dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak. Ak spotrebiteľ neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže obchodník vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, obchodník spotrebiteľa o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie veci. Obchodník bezodkladne po predaji vyplatí spotrebiteľovi výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak spotrebiteľ uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej obchodníkom v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Obchodník môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré obchodník účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by obchodník musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.
  1. Obchodník pri odstránení vady zabezpečí odstránenie veci a inštaláciu opravenej veci alebo náhradnej veci, ak si výmena alebo oprava vyžaduje odstránenie vadnej veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Obchodník a spotrebiteľ sa môžu dohodnúť, že odstránenie veci a inštaláciu opravenej alebo náhradnej veci zabezpečí spotrebiteľ na náklady a nebezpečenstvo obchodníka.
  1. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak:
  1. obchodník vec neopravil ani nevymenil,
  2. obchodník vec neopravil ani nevymenil v súlade s § 623 ods. 4 a 6 Občianskeho zákonníka,
  3. obchodník odmietol odstrániť vadu, ak oprava ani výmena nie sú možné, alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti,
  4. vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
  5. vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo
  6. obchodník vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre spotrebiteľa.
  1. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa spotrebiteľ spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa spotrebiteľ spolupodieľal na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie obchodník.
  1. Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, spotrebiteľ môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.
  1. Spotrebiteľ po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec obchodníkovi na náklady obchodníka. Obchodník zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Ak obchodník vec v primeranej lehote neodstráni, môže spotrebiteľ zabezpečiť odstránenie a doručenie veci obchodníkovi na náklady a nebezpečenstvo obchodníka.
  1. Obchodník po odstúpení od zmluvy vráti spotrebiteľovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci obchodníkovi alebo po preukázaní, že spotrebiteľ zaslal vec obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.
  1. Obchodník vráti kúpnu cenu spotrebiteľovi alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri zaplatení kúpnej ceny, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša obchodník.
  1. Obchodník nemá právo na náhradu škody spôsobenej bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné užívanie veci pred odstúpením od kúpnej zmluvy.

XII. Uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady – žiadosť o nápravu

  1. V prípade, že medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa, spotrebiteľ má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu.
  1. Ak obchodník alebo určená osoba oprávnená posudzovať vady na žiadosť spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo informuje spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov.
  1. Ak obchodník alebo určená osoba oprávnená posudzovať vady na žiadosť spotrebiteľa podľa prvej vety tohto bodu odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania spotrebiteľom, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
  1. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  1. Sťažnosti a podnety môže spotrebiteľ uplatniť osobne v sídle obchodníka alebo na e-mailovej adrese info@ekokrbysro.sk. Odpoveď mu bude odoslaná v závislosti od formy uplatnenej sťažnosti alebo podnetu do 30 dní od prijatia.

XII. Názov a adresa orgánu dozoru

Údaje pre poskytovateľa ohľadne orgánu dozoru sú emailová adresu: nr@soi.sk, Inšpektorát SOI so sídlom v Nitre, Staničná 9, P.O. BOX 49/A, 950 50 Nitra.

XIII. Záverečné ustanovenia

 Spotrebiteľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

  1. V prípade rozporu medzi ustanoveniami týchto Obchodných podmienok a záväznými (kogentnými) ustanoveniami:
  • zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov a/alebo
  • zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, budú mať prednosť ustanovenia zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa o zmene a doplnení niektorých zákonov/alebo zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
  1. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu Obchodných podmienok, ktorá nadobúda účinnosť dňom uverejnenia aktualizovaného znenia Obchodných podmienok na internetovej stránke www.ekokrbysro.sk.
  2. V prípade uzavretej zmluvy o kúpe tovaru sa však táto zmluva riadi Obchodnými podmienkami platnými v čase, v ktorom bola uzavretá. Tieto Obchodné podmienky sú platné od 1. 7. 2024 a plne nahradzujú predchádzajúce Obchodné podmienky.
wpChatIcon
wpChatIcon